Daca aveti intrebari va rugam sa ne trimiteti email: info@fish-farm.ro

Garantie si service / Termeni si conditii

Vă oferim garanție de 12-24 luni la produsele noastre.

Garantia se aplica incepand de data expedierii.


Pentru unele produse garanția poate fi 3 ANI(de exemplu, produsele Pontec si Oase)!

În cazul produselor care conțin sticlă de cuarț, produsul are garanție cu excepția sticlei de cuarț.

Returnarea produselor in 14 zile

 Nu sunteti multumit de un produs:

-          in 14 zile puteti sa-l returnati (ca sa returnam contravaloarea produsului)

-          in 14 zile puteti opta pentru schimbarea produsului (daca problema aparuta este de fabrica) 

   Daca doriti sa returnati produsul in 14 zile sau doriti doar sa schimbati produsul, ne trimiteti factura si garantia cu produsul curatat in ambalaj ORIGINAL,va rugam ne contactati pe email inainte de a returna produsul.

   Dupa ce produsul ajunge inapoi la noi, vom verifica produsul si vom schimba sau vom returna contravaloarea produsului.

   Returnarea produselor dupa 14 zile

   In acest caz motivul returnarii poate sa fie doar din cauza defectiunii. Produsul trebuie returnat de preferat in cutia originala, insa este obligatorie garantia produsului si factura / bonul. Voma avea nevoie de numarul de awb (numar identificare colet) primit de la fan courier in momentul returnarii, acest numar de awb trebuie trimis pe e-mail: info@fish-farm.ro.

  Adresa destinatar in cazul returnarilor

Vă rugăm să returnați produsul, împreună cu certificatul de garanție/bon la adresa menționat pe AWB, (Sediul Fan Curier Arad, Ridicare sediul fan courier Arad, jud Arad, nr tel: 0756060729).

Înainte de a trimite Produsul defectat vă rugam să ne contactați. Tel:0732044118 sau 0756060729.

Garanția se executată doar în cazul în care produsul vine însoțit cu certificatul de garanție si factura/bon.

Toate produsele au fost verificate înainte de expediere.

Modificarea facturilor

Factura nu va fi modificata ulterior daca nu solicitati in comanda facturarea pe firma fara TVA, altfel veti primi factura cu tva.

Daca aveti un RO valabil intracomunitar noi automat facem factura fara TVA, factura nu va fi modificata ulterior daca nu ati solicitat factura pe firma cu TVA.

Daca factura a fost emisa gresit sau trebuie facut storno modificarile se pot efectua in maxim 7zile de la data expedierii.

In acest caz trebuie sa ne contactati in maxim 7zile de la data expedierii pentru modificarea/stornarea facturii, in astfel de cazuri obligatoriu trebuie returnat factura originala la noi, doar dupa returnare vom modifica sau vom face storno si returnam suma achitata.

Adresa de returnare a facturilor este identic cu adresa de returnare a produselor.

Dacă aveti nevoie de mai multe informații sau nu înțelegeți ceva despre produs,vă rugăm să ne contactați, serviciul nostru pentru clienți (Tel:0732044118).

Noi întotdeauna găsim soluții pentru rezolvarea problemelor apărute si pentru a menține calitatea serviciilor și produselor noastre, satisfacerea clientilor nostri contaza foarte mult pentru noi!

Cu respect: Echipa Fish-farm

Inregistrare

Inregistrare cont nou

Aveți deja un cont?
Conectați-vă în schimb Sau Reseta parola